Illumination & Lighting Design Association

محمود فیض آبادی

دکتر محمود فیض آبادی

دانش آموخته دکترای حرفه ای معماری از دانشگاه تربیت مدرس تهران درسال 1391 فارغ التحصیل شد. مدرک کارشناسی ارشد خود ر ا نیز در رشته معماری در سال 1386 از همان دانشگاه اخذ نمود. دکترین او بر رابطه انسان، طبیعت و تکنولوژی در معماری معاصر متمرکز است و همزمان در بعد علمی و حرفه ای در جستجوی این مفاهیم بوده و با هدف دستیابی به مفاهیم فوق، دوره های مطالعاتی درخارج از کشور داشته و سفرهای تحقیقاتی متعددی برای شناخت هنر و معماری به اروپا، شرق و جنوب آسیا داشته است. از سال 1392 به عنوان عضو هیات علمی به تدریس دروس دانشگاهی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری مشغول بوده و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه هنر و معماری پارس تهران است. دکتر محمود فیض بیش از 50 مقاله علمی در زمینه معماری و هنر به زبانهای فارسی و انگلیسی منتشر نموده که بخشی از آنها مختص به معماری و هنر ایران، بخشی مربوط به طبیعت – معماری و بخشی نیز به تکنولوژی در معماری اختصاص یافته است.
از سال 85 همزمان با تحصیل به فعالیت حرفه ای در معماری مشغول بوده و دفتر بین المللی معماران بدون مرز IAWB را در سال 87 تاسیس کرد که آثار متعدد معماری از او طراحی و اجرا شده است. در مسابقات معماری داخل و خارج از کشور فعالیت داشته و موفق به کسب رتبه شده است. از جمله مسابقه بین المللی دادگستری پاریس در کشور فرانسه در سال 2007 و مسابقه ساختمان های بلند CTBUH-USA سال 2018 .
او عضو هیات هفت نفره داوری مسابقه ملی معماری باغ- بازار سبزوار در سال 91 بوده و همچنین در زمینه علمی، راهنمایی و داوری پایان نامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه هنر و معماری پارس را بر عهده داشته است.
دکتر فیض، به عنوان متخصص معماری پروژه های بزرگ مقیاس چند عملکردی و ساختمانهای بلند، برنامه ریز و طراح کانسپت پروژه های مختلف در مقیاس شهری بوده است. زیست بازار ملل )تفریحی-تجاری-فرهنگی( در مشهد با 70000 متر مربع زیربنا از آثار معماری او با تاکید بر رابطه انسان طبیعت تکنولوژی در سال 1399 نیز به بهره برداری رسید.

    انجمن حرفه ای روشنایی و نورپردازی توسط جمعی از فعالان شناخته شده در حوزه نور و صنعت روشنایی کشور تاسیس شده که در زمینه های مختلف تولیدی، تجاری، طراحی، اجرایی فعالیت دارند.
    این انجمن به عنوان تنها تشکل رسمی غیر انتفاعی و تخصصی نور و روشنایی وابسته به اتاق بازرگانی برای ایجاد بستر لازم و حضور گسترده تمامی فعالان صنعت روشنایی با رویکرد حمایت از بهبود فضای کسب و کار و امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندر کاران پا به عرصه فعالیت گذاشته است.

    آدرس

    تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش کوچه شهدا، پلاک 229

    تلفن

    88720630 (021)

    همراه

    09912702562

    فکس
    ایمیل

    info@ildalighting.com